2013. május 7., kedd

19.Az Interjú

Sziasztok nagyon sajnálom,hogy csak most tudtam hozni a rész..Csak annyi minden közbejött..SAJNÁLOM,de mindjárt itt a nyár OH FUCK YEEEEE!
nyáár gyere mááár ♥
Na de itt az új rész! Jó olvasást drágáim,kedveseim ♥!pusziii :*
 19.rész
Az Interjú




*Harry*

Reggel 7 órakor keltem.Megnéztem Zsófit, hátha alszik.Olyan aranyosan csicsikált,hogy képtelenség lett volna nem lefényképezni.Elmentem kajáért,hogy legyen mit ennünk mert amit itt adnak az egy adag méreg.Felvettem a ruháimat és kisétáltam az előtérbe.Ott összetalálkoztam az ápolónővel.A tegnap esti "kis incidens" után  rám se nézett.De hogy őszínte legyek nem is érdekel.Beugrottam a közeli Mc Donald's-ba .Vettem egy adag kaját mert a srácok is tuti beugranak Zsófihoz.10perc séta után vissza érkeztem a korházhoz.Az orvos éppen akkor jött ki Zsófi kórterméből.
-Elnézést Doktor úr!-kiabáltam utána.
-Igen?
-Hogy van Zsófi mikor vihetjük haza?-Komolyan úgy kérdeztem mintha egy plüss lenne amit megveszünk oszt' visszük.?!
-Hát ha minden jól megy és még ma nem lesz semmi különösebb tünete szerintem már holnap hazamehet.
-Ó köszönöm ez nagyon jó hír!!!-ugráltam ott mint egy ovodás.Ma komolyan hozom a formám.
Az orvos úgy nézett rám mint aki mindjárt hivatja az ápolókat és vitet az elmebetegek osztályára.Miután megunt lelépett mellőlem.Én addig bementem Zsófihoz aki már felébredt.
-"Good Morning Suneshine"-köszöntem neki-Hogy vagy?
-Sziaaaa már sokkal jobban.Nem fáj már a karom,lábam és....-kezdett volna bele de megszakítottam a monológját.
-Beszéltem az orvossal, és azt mondta ha minden jól megy már holnap hazavihetünk.

-Oh Yeeee-és bevágott egy rock jelet.
-Látom örülsz.-mondtam mosolyogva.
-Még szép.Végre nem kell ezt a szar ennem -mutatott a korházi kajára.
-Ha már itt tartunk hoztam neked egy kis meglepit.-Elő vettem a zacskót a hátam mögül.Erre megcsillantak a szemei.
-Isten vagy!-mondta.
-Tudom...Tudom.
Még beszélgettünk egy kicsit,de nekem mennem kellett.Interjúra kellett mennem.Elköszöntem Zsófitól és rohantam haza, hogy még időben eltudjak készülni.Már a kocsiban ültem amikor felhívott Liam,hogy hol kése ennyi.Helyzetjelentést adtam neki aztán már indultam is.Haza értem és rohantam a fürdőbe.Ott mindent elvégeztem és felöltözem.

                                                     *~*~*~*~*~*~*
Itt ülünk a fotelekben, de még nem kezdődött az interjú, mert a nőt még sminkelik.Szerintem még az a 10 kiló smink mellé férne úgy 5 és akkor elfogadható kinézete lenne a csajnak de mindegy...
**********
-És minden lány nagy örömére közöntsétek a ONE DIRECTIONT !!!- erre hatalmas síkítással ajándékoztak meg monket a rajongók.A műsorvezetőt  Izzynek hívnak.-Gyertek foglaljatok helyet.
-Hello Izzy!-köszöntünk kórusba.
-Sziasztok Srácok!Azért hívtunk meg titeket,hogy beszélgessünk az új albumotokról,barátnőkről és ami sorba jön.
-Pontosan-mondta Liam.

******Egy sort beszélgetnek a Take Me Home című albumról*****
-Na akkor beszéljünk a barátnőkről!-mondta Izzy.
-Úgy Hallottam Zayn,hogy neked van egy barátnőd akit Brendának hívnak.
-Igen ez igaz jól hallottad Izzy.Nagyon kedves aranyos lány egyszerűen magába bolondított.-mondta Zayn.
-Látom nahyon szereted már ahogy beszélsz róla csillog a szemed.Na  de megvolt már az első nagy veszekedésetek?-kérdezte pofátlanul Izzy.
-Nem nem volt de szerintem nem is lesz mert nagyon egy hullámhosszon vagyunk Brendával.
-Azért Biztos lesz valamikor valami..Azt valld be Zayn.-mondta a csaj nyomolús hangnemben.
-Nem tervezek ilyeneket előre és nem is akarok-mondta Zayn kicsit ingerültebben.
A csaj észrevette magát és áttért Niallra.
-Oh, kedves Niall neked is van valaki ha jól hallottam.
-Ha nem hallod jól akkor fülészetre kell menni-mondtam mire az egész stúdió felnevetett.
A nőci csak szúrós szemmel szikrákat szórt felém.Persze Niall pont az ellentétjét,mert igaz nagyon szeretik egymást Axival meg történt egy s más de úgy döntöttek,hogy még nem hozzák nyilvánosságra mert nyugit szeretnének egy kicsit.
-Áh Harold, és te hogy álsz a nőkkel? Mostanában sokat látni a St'.Johanna (kitalált korháznév! azt se tudom van e ilyenxdd'~szerk.megj.)korháznál.
-Igen igaz szerintem te is olvastál egy olyan cikket amiben az állt,hogy Brendát meg akarták dobni egy vázával és egy barátnője megmentette őt. Ezt a lányt látogattam meg ,mert nagyon kedves és aranyos, de semmi nincs köztünk.-hazudtam amit láthatólag bevett,mert a többi fiút kezte kérdezgetni.
-A maradék 2 strác még szingli úgyhogy hajrá lányok!-mondta Izzy a kamerába kacsintva.
-De mielőtt vége lenne az interjúnak találtunk rólatok pár igen érdekes képet.Amiket szeretnék megmutatni mertúgy gondolom a rajongók is kíváncsiak a "magyarázatotokra"-mondta macskakörmözve a szót.



-OMG-tört ki mindenkiből a röhögőgörccsel együtt.-Ehez nem tudunk semmit fűzni.-mondta Liam.
-Hát akkor köszönjük fiúk,hogy itt voltatok.Sziasztok!
-Sziasztook!-köszöntünk el mi is.

2 megjegyzés: