2013. március 9., szombat

16. Szeretlek!♥

 Sziasztok!Ez a rész váratlan fordulat gondolom.. xd.Kérek mindenkit komizzatok!Ja és bocsi,hogy ilyen sokat kellett várnotok a részre..csak mindketten lebetegedtünk. pusz.*Zs. ♥

                                                                            ♥♥♥
 16.Szeretlek!♥

Éppen a fejem elé tudtam tenni a kezeimet.Mert ha nem teszem oda akkor a fejemen tört volna össze a váza.Az alkarjaimon tört millió darabkára.Felsértette a bőröm ömlött belőle a vér.Ráadásul ha ez nem lett volna elég hátra estem és bevertem a fejem az aszfaltba.Valaki rám esett.Ez a valaki Zsófi volt.Elém ugrott és így őt találta el a váza.Rám csak a maradék szilánk esett ami róla lepattant.Milyen jó barátaim vannak.Csak erre tudtam gondolni.Zsófit elkezdtem lökdösni,hogy keljünk fel mert hideg a föld.De ő nem mozdult. Harry éppen kilépett a kajáldából amikor megpillantotta azt a lányt aki (mindenki tudja mert ismerjük őket) megtetszett neki.Gyorsan odaszaladt hozzánk.
-Mi..mi történt?-dadogott.-Hívtátok már a mentőket?
-Igen hívtuk a mentőket.-mondta Niall, aki barátnőjét nyugtatgatta.
-Brenda, kelj fel a földről,még mielőtt felfázol/megfázol ezekben a ruhákban.-Eszemben sem volt,hogy még ezek a ruhák vannak rajtam.
Zayn nem várta meg a válaszomat és felkapott.A mentősök éppen ebben a percben érkeztek meg.Megkérdezték Zayntől,hogy mi történt.Ő persze mindent elmesélt.Zsófit feltették a hordágyra.Engem meg megkértek,hogy üljek be mert így engem is előbb tudnak kezelni. Alexa elvállalta,hogy hívja Zsófi szüleit.A kocsi ajtó becsukódott.Az autó olyan sebességgel haladt,mit a hullám vasút.10 perc alatt már oda is értünk a kórházba.A többiek utánunk jöttek.Zsófit bevitték a műtőbe.Engem meg egy 20-25 év körüli orvos vizsgált meg.A kezeimet lefertőtlenítette, bekötötte. a maradék egy két horzsolást pedig le ragtapaszozta. Miután én készen lettem oda ültem a folyosóra ahol Zsófit bevitték.A többiek is megérkeztek. Mindenki nyomott hangulatúan ült le mellém.Nagyon fáradt voltam így beültem Zayn ölébe ,és elaludtam.Arra ébredtem,hogy Zayn simogatta a hátam.
-Szia Zayn! Kijöttek már?-kérdezem miközben a telefonomért nyúltam.
-Nem még mindig nem pedig ha jól számoltam 3 órája bent vannak.
Ahogy kimondta ezeket a szvakat megjelent az orvos .Mintha valami csoda történt volna.
-Üdvözlöm önöket!Gondolom önök Zsófia ismerősei.
-Igen mi vagyonk mi van vele?-kérdeztem.
-Hát az állapotát stabilizáltuk.Sok vért vesztett ezért valószínűleg 1-2 hétig benn kell tartanunk.Még alszik,de belehet hozzá menni.De csak hármasával.Viszontlátásra!
-Viszlát!-mondtuk egyszerre.
-Akkor ki menjen első háromnak?-kérdeztem.
-Én mindenféleképpen bemegyek!-mondta Harry.
-Én is .-Axi csatlakozott hozzá.
-Én is.-mondtam.-A többit eldöntitek.
Bementünk Zsófihoz.A karján volt pár öltés.Fura volt őt másként látni.Mert ő mindig vidám,őrült lány.Nem akartunk zavarni így otthagytuk a lufikat amit Harry vett egy képeslappal együtt.Ami kívülről egy maci volt belülre meg írtunk neki.:


Kedves Zsófi!Mielőbb gyógyulj meg!Szeretnélek majd elvinni randizni. Harry xx”

„Zsófi miután kiengedtek elmegyünk és bulizunk egy nagyot !Jobbmúlást! Niall.”
„Hali csajszi!Gyógyulj meg holnap bejövünk meglátogatni! puszi:Zayn és Brenda.”

A többiek most nem látogatták meg, mert nagyon késő volt.Így úgy döntöttünk hazamegyünk.
20 perc utazás után hazaértünk.Zaynnél aludtam.Persze vittem válóruhát.Lefürödtem,fogatmostam bebújtam Zayn mellé az ágyba.
-Hogy vagy életem?-kérdezte.
-Már nem fáj annyira semmim.Komolyan leéletemeztél?-kérdeztem.
-Igen.-mondta kuncogva.-Szeretlek.-suttogta.-örülök,hogy nem lett semmi bajod.
-Köszönöm,én is szeretlek.
Többre nem emlékszem , mert elaludtam.Reggel az ébresztő hangjára keltem fel Zayn karjaiban.
-Jó reggelt édesem!-mondtam egy puszi kíséretében.
-Szia szívem!-mondta hasonló képpen.
-Felöltözünk elmegyünk reggelizni és veszünk Zsófinak valamit és bemegyünk hozzá?-kérdeztem mindent egyszerre.
-Ömm...Igen.-mondta.
Elindultam átöltözni ,és egy kis alap sminket tettem fel.
 
Miután felöltöztem reggelire melegszendvicseket csináltam.Zaynnel elfogyasztottuk mindet majd vettünk Zsófi nagy egy nagy macit, meg virágot .
Éppen mentünk fel a kórházban a lépcsőn amikor pár rajongó megállított minket.Csináltam képeket róluk és Zanyről.Amikor (végre) úgy döntöttek,hogy elmennek.Hallottam amikor lefele mentek mit mondtak.
-Te ez nem az a csaj aki elvileg Zayn barátnője? Nem őt dobták meg tegnap?-kérdezte az egyik.
 -De igen ő az.Miért nem halt meg:-kérdezte a másik.Én persze megálltam és ledermedtem.De ez is csak egy pillanatig tartott.Mert már őszintén leszarom ki mit gondol rólam.Megérkeztünk a szobájába.Éppen akkor ébredt fel és nyitott a ki a szemeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése