2013. március 26., kedd

17.Rajzverseny

Sziasztok!Köszönjük,hogy ennyien olvassátok ezt a Fenomenális,Elképesztően Szuper,Felülmúlhatatlan blogot.(nem egó á nem..xd).Egy kis változás van a részben.Mostantól több szemszöges lesz.Ennyi.Semmi több.Muhahahahahaha.Remélem tetszeni fog a rész.Puszi:*Zs.




17.Rajzverseny
 

Brenda


-Szia Zsófi, hogy vagy?-kérdeztem tőle miközben leültem a kis székre, ami az ágya mellett állt. Annyira boldog voltam, hogy már a szemét kinyitotta. Ez a gyógyulásának első jele. Nem csak hogy kinyitotta a szemét, még rám is mosolygott:
-Háát, a körülményekhez képest......viszonylag jól-mondta, de aztán hirtelen a fejéhez kapott és felnyögött.
-Mi történt?-riadtam meg.
-Nyugodj meg Brenda, csak egy kicsit megszédült. Ez ilyenkor természetes-halottam a hátam mögül Zayn hangját. Akiről, valljuk be: ez idáig meg is feledkeztem, ezért megrezzentem, amikor meghallottam amit mond.
-Ajj Istenem, annyira sajnálom...az életemet mentetted meg Zsófi!-kezdtem bele mondandómba-Köszönöm!-mondtam és megöleltem a barátnőmet.
-Kérlek ne kezdj bele a "jaj nagyon köszönök mindent,és halálomig hálás leszek "sztoryba.-mondta nevetve.
-Oké-oké-mondtam duzzugva.
-Szerintem menjünk szólni az egyik orvosnak.-mondta Zayn és már el is ment.
-Jaj,mielőtt lefelejteném hoztunk neked ajándékoot!
-Nemár nem kellett volna.-mondta Zsófi.
-Na neszórakozz velem, ha már nem hálálkodhatok legalább ezt fogadd el.
-Rendben rendben.
Beszélgetésünk az az ajtó nyitódása zavarta meg, amin az orvos lépett be Zayn előtt.
-Jó napot kívánok!Hogy vagyunk?-kérdezte az orvos Zsófitól.
-Jó napot!Hát fájósan és szédülősen.-válaszolta Zsófi.
-Rendben akkor...-az orvos magyarázott valamit amiből semmire sem emlékszem-viszlát!
-Viszlát!-mondtuk egyszerre.
Körübelül 10-15 perc telt el amikor a többi őrült is megérdekezett.Zayn is beállt közéjük szórakozni.Egy sort még szerencsétlenkedtek mire sikrült mindegyikőjüknek leülnie.Harry még integetett is,Zsófinak aki teljesen elvörösödött.
A fiúk hozták a formájukat.Annyit nevettünk,hogy már fájt a hasunk a nevetéstől.Zsófi előszedte a laptopot amit Axiék elhoztak neki otthonról.
-Srácok képzeljétek jövőhét szerdán már kiengednek!-mondta Zsófi.
Persze ez még csak fokozott a hangulaton,de nem annyira mit amikor Zsófi a neten talált képeket a fiúkról amiket a rajongók szerkesztettek/készítettek.



Annyira nevettünk,hogy Zayn,Harry lesett a székről.Loui a földön fetrengett.Niall pedig sírt a nevetéstől, Liam,Axi,Zsófi és én is vele együtt.Ránéztem az órámra és este 6 órát mutatott.
-Fiúk azt hiszem mennünk kéne.-mondtam az idiótáknak.-Zsófinak pihennie kell majd holnap is bejövünk meglátogatni.
-Jó-jó-mondták egyhangúan.
-Szia jóéjt!-köszöntem el tőle.
-Sziasztok nektek is-mondta.
-Én még egy kicsit maradnék ha nem baj.-mondta Harry.
-Nem,dehogy nem baj.-mondta Zsófi.
 
Zsófi
 
Amikor a többiek elmentek Harry maradni akart.Nem mondhattam annak az embernek nemet akibe belesetem.Ugye?Brenda becsukta maga mögött az ajtót.Harry egyből letelepedett mellém az ágyra.
-Na és hogy vagy?-kérdezte.
-Nem a legjobban, de ezt is túlélem.-mondtam.
-Remélem is.-mondta és megpuszilta a homlokom.
Mivel szeretek rajzolni elővettem azokat a cuccokat amiket Axiék hoztak be nekem.
-Nem is tudtam,hogy rajzolsz.-mondta.
-Hát sok mindent nem tudsz még rólam-mondtam és kacsintottam egyet.
-Akkor rajzoljunk,én is szeretek rajzolni-mondta.
-Tudom-mondtam mosolyogva.
-De mégis honnan?Jaa.-mondta megvilágosodva.-élvezed,hogy előnyben vagy?
-Igen nagyon is.
Végül befejeztem az egyik rajzomat egy pandát  és csináltam egy cicát,amíg ő elméletileg lerajzolt/festett engem és lerajzolta a fülbevalómat.Bevallom őszíntén nagyon tetszettek a rajzai.


 
-Harry elkérhetem a rajzaidat?-kérdeztem.
-Persze,de én is a tieidet.
-Akkor csere.1.2.3.-mondtam nevetve.
Elcseréltük a rajzokat.Elpakoltam a ceruzákat,papírokat és mentem aludni.Harry még egy ideig ott volt aztán nem emlékszem semmire mert elaludtam.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése